MD-۴۰۵


انواع زغال

من زغال فروشم ملت رو سیاه میکنم و بیشتر هم خودم سیاه میشم مبحثی در مورد زغال باز میکنم زغال به چند دسته تقسیم میشه زغال سنتی و صنعتی زغال سنتی هم به سه دسته تقسیم میشه مجلسی وافوری) سکه (قلیانی) کبابی زغال مجلسی هم طبقه بندی خاص خودش را دارد بازوی مچی چهارتراش سینه کفتری زغال صنعتی هم بر حسب اندازه آن چند تقسیم بندی دارد جکسون (خودسوز) بامبو پسته نارگیل فلافلی مکعبی شمش و مکعبی بریکت برش خورده و حبه و فلافلی سایز های زغال اند مرکبات لیمو شیرین سیب بلوط انبه زغال مرکبات شامل بیدکویتی اکالیپتورس توت بید سفید است شرکت های بزرگ ایران در تولید زغال شرکت مستر زغال سلفونی مستر زغال آقای زغال زغال اسون ابراهیمی زغال شاهین محمود میرحاصلی زغال احمدی

شرکت زغال دودینو فعال در زمینه‌ تولید و بسته بندی انواع زغال های جنگلی و فشرده مناسب باربیکیو و قلیان و مجلسی با بسته بندی های شیک، حرفه ای و لوکس در شهر تهران و در سال ۱۳۸۹ تاسیس شد. شرکت زغال دودینو طی این سال ها با تکیه بر کیفیت و بسته بندی متمایز پیشرو در عرصه تولید و پخش زغال به روش کاملا علمی و با تکیه بر بازاریابی مدرن فعالیت کرده و مدیریت شده است. شرکت زغال دودینو که تا کنون جز صادرکنندگان زغال فشرده به کشورهای همسایه بوده در راستای توسعه بازار داخلی محصولات خود، اقدام به جذب نمایندگی فروش محصولات بسته بندی خود در سراسر کشور عزیزمان ایران می نماید.. محصولات این شرکت عبارتند از : زغال کبابی در انواع بسته بندی های مختلف زغال کبابی خودسوز زغال کبابی جنگلی زغال کبابی تخته زغال باربیکیو زغال باربیکیو خودسوز زغال لیمو قلیانی زغال فشرده قلیانی زغال چینی شمش و برش خورده انواع ژل آتش زنه انواع الکل صنعتی و ... فروش زغال چینی ارزان (خاک زغالی) انواع زغال, زغال بریکت, زغال چینی, زغال رکورد, زغال سکه ای, زغال صنعتی, زغال فشرده, زغال قلیان ۱,۴۶۰ زغال چینی با جعبه برندهایی مانند رکورد,مکس,تاپس از جمله نمونه های پرفروش بازار آنلاین و اینترنتی به شمار می رود که همواره توسط نمایندگی و شرکت های پخش مستقیم در اختیار خریداران عمده قرار می گیردند.این زغال به صورت بسته بندی کارتونی ۸ و ۶ کیلو گرمی عرضه می شود … ۴۰,۰۰۰ تومان ذغال نارگیل الجمیرا یک بسته ذغال بسیار با کیفیت می باشد که لذت قلیان شما را چندان برابر می سازد. این محصول حاوی یک کیلو ذغال ۸۴ عددی مکعب شکل می باشد و با توجه به قیمتی که دارد کیفیت ایده‌آل و رازی کننده‌ای را برایتان به ارمغان می آورد. زغال نارگیل الجمیرا فله ای ۹۸۰,۰۰۰ تومان در انبار موجود نمی باشد دسته: زغال, لوازم جانبیبرچسب: الجمیرا, جمیرا, خرید عمده زغال, ذغال, زغال ارزان, زغال الجمیرا, زغال نارگیل, زغال نارگیل اندونزی, زغال نارگیل عمده, زغال نارگیل میا



معمولا طراحی سایت و استایل کلی وب‌سایت با صفحه هات Landing Page متفاوت است، صفحه لندینگ پیج به صورت جدا از صفحات اصلی یک ‌سایت طراحی می‌شود، لندینگ پیج صفحه‌ای منحصر به فرد و خارج از چارچوب کلی وب سایت است. به همین علت طرح کلی سایت در آنها لحاظ نمی‌گردد.توجه داشته باشید که در حوزه بازاریابی درونگرا دلیل منطقی برای این موضوع ذکر شده وجود دارد؛ طرح اصلی سایت در صفحات فرود آورده نمی‌شود تا در عمل مخاطب محدود گردد.

در طراحی و ساخت Landing Page، توجه به این نکته بسیار مهم است که مخاطب، ما را دنبال نمی‌کند؛ بلکه پیام ما، جذابیت صفحه فرود و یا نیاز خود را احساس می‌کند و سپس ما را دنبال می‌کند و بدون شک وقتی بازدیدکننده را به یک صفحه لندینگ پیج هدایت می‌کنیم،برای مخاطب به نمایش بگذاریم.وقتی بنر تبلیغات شما در سایت‌ها قرار می‌گیرد و بازدیدکننده روی آن کلیک می‌کند، بازدیدکننده بدون اینکه در گوگل جستجویی انجام دهد وارد صفحه موردنظر شما می‌شود.

برای همین صفحه فرود به صفحه هدف نیز مشهور است. بازدیدکننده وقتی برای اولین بار توسط بنری وارد سایت شما می‌شود هیچ دید خاصی نسبت به سایت و صفحه شما ندارد برای همین صفحات فرود هم می‌تواند فرصتی باشد و هم نقطه ضعفی در سایت، پس باید در ساخت صفحه فرود نهایت دقت را داشت تا به خوبی طراحی شود و بتوان با خوب جلوه دادن سایت به اهداف مورد نظر رسید چرا که دروازه افزایش بازدید و محصولات سایت هستند.


صفحه فرود Click Through

صفحه فرود Click Throughبه این منظور مورد استفاده قرار می‌گیرد که وقتی کاربری کلیک کرد، به صفحه‌ای دیگر ارجاع داده شود، هدف از این نوع صفحات صرفا متقاعد کردن بازدید‌کننده و کلیک کردن آن بر روی لینکی خاص و سپس هدایت آن به صفحه ای دیگر است و اصولا برای افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری استفاده می‌شود. صفحه فرود Click Through را می‌توان برای توصیف یک محصول با ارائه جزئیات کافی طراحی کرد. بنابراین به عنوان یک متقاعد کننده برای بازدید کنندگان عمل کرده و آن ها را به تصمیم گیری برای خرید نزدیک‌تر می‌کند.
صفحه فرود Lead Generation برای دریافت اطلاعاتی مانند نام و آدرس ایمیل بازدیدکنندگان مورد استفاده قرار می‌گیرد. تنها هدف در طراحی این نوع صفحات فرود، جمع آوری اطلاعات از بازدیدکنندگان است و آنها اطلاعات خود را در فرم موجود در لندینگ پیج وارد می‌کنند. بنابراین، صفحات Lead Generation اغلب اوقات، یک فرم همراه با شرح خدمات و آنچه که شما در ازای ارسال اطلاعات شخصی بازدیدکنندگان حاضرید به صورت رایگان به کاربر بدهید را داراست. مانند کتاب الکترونیکی رایگان و یا شرکت در یک وبینار آموزشی رایگان در مقابل دریافت اطلاعات بازدیدکننده.


دکمه فراخوان یا Call To Action چیست

صفحه فرود Lead Generation برای دریافت اطلاعاتی مانند نام و آدرس ایمیل بازدیدکنندگان مورد استفاده قرار می‌گیرد. تنها هدف در طراحی این نوع صفحات فرود، جمع آوری اطلاعات از بازدیدکنندگان است و آنها اطلاعات خود را در فرم موجود در لندینگ پیج وارد می‌کنند. بنابراین، صفحات Lead Generation اغلب اوقات، یک فرم همراه با شرح خدمات و آنچه که شما در ازای ارسال اطلاعات شخصی بازدیدکنندگان حاضرید به صورت رایگان به کاربر بدهید را داراست. مانند کتاب الکترونیکی رایگان و یا شرکت در یک وبینار آموزشی رایگان در مقابل دریافت اطلاعات بازدیدکننده. دکمه فراخوان یا به اختصار CTA اصولا در ساخت صفحات فرود بسیار مورد توجه گرفته می‌شود و از اهمیت بسیاری برخوردار است و از اهداف صفحات فرود کلیک خوردن این دکمه است، پس باید در طراحی و نحوه چیدمان و مکان آن دقت لازم را به‌کار برد ولی در درجه اول لازم است زمینه کلیک خوردن دکمه CTA را فراهم کنیم. منظور این است که کیفیت محتوا، استایل صفحه و نحوه چیدمان دیگر المان‌ها در صفحه فرود کمک بسیاری به بالا رفتن میزان کلیک CTA می‌کند. دکمه فراخوان یا CTA می‌تواند برای درخواست عضویت در خبرنامه، برای درخواست دانلود فایل و یا پر کردن یک فرم مورد استفاده قرار گیرد.